poniedziałek, 4 maja 2009

Samotność


Każdy człowiek jest jak wyspa na oceanie.
Każdy jest tak naprawdę sam, tylko niektórzy tego nie czują.
Gdy jesteś z kimś, gdy jesteś w parze możesz nie czuć swojej samotności.

Ona pojawia się w każdym nieporozumieniu, datego nie zrozumienie tak boli.
Jestem sama, jestem samotna, mogę z tym żyć.
Przynajmniej nic mnie nie zaskoczy
Nie zaskoczy mnie nagłe niezrozumienie bliskiej osoby.

Jesteś samotna?
Boli Cię to?
Pogadajmy - czy będziemy mniej samotne przez to, że się zrozumiemy?

1 komentarz:

  1. Nikt nie skomentował... Przyznanie się przed samym sobą i przed całym światem, choćby był tylko wirtualnym tworem, że jest się samotną, jest nie lada wyczynem. Ja też samotna jestem i po raz pierwszy przyznaję się do tego publicznie. Samotna od 1,5 roku... Mimo, iż zawsze ktoś kręci się obok... Tylko dlaczego pisząc to czuję się jak na spotkaniu anonimowych samotników...

    OdpowiedzUsuń